Hemma från Luleå


(Har inte laddat in nåra bilder från Luleå än, så det får bli en på mej och Kajsa, ignorera att jag ser ut som en jagvetintevad bredvid Kajsa som är perfekt)

I fredags kom jag hem från Luleå. Efter bara 100 mil dit och sedan 100 mil till hem. Fy! Träsmak i baken kan man säga!
Det har varit okej där upe i norr. Martin var jätteduktig, han kom femma och liknande i nästan alla distanser. Bra jobbat!
Igår slöade jag mest och jag och pappa handlade lite och så. Skrev lite gjorde jag också, och läste.
Idag har jag läst mest hela förmiddagen. Läste ut boken (recention kommer där nere). 
Sedan har jag och mamma lämnat tillbaka bussen dom körde i Luleå. Sedan åkte vi och handlade. Mamma ville ha godis. Haha. 
Nu ska jag nog skriva lite, är på sida 63. 

Christopher Paolini;Den Äldste
Tja, jag har kanske nämnt det förut. Men jag är en riktig fantasynörd. GEEK!
Aja
. Boken var lika bra som ettan. 
Spännande och lite sorglig faktiskt. Asså inte så att man gråter, men man känner med huvudpersonen. 
Den äldste är uppföljaren till Eragon. Hihi. Som sagt jag är jättenördig
Boken får: 4 av 5 
Det finns alltid saker som jag saknar i böcker, men den var absolut inte dålig! Värd att läsa om man älskar fantasy lika mycket som jag. 

Puss&Kram 

Kommentarer
Postat av: ebba

så fina!<3

2010-07-20 @ 10:48:33
URL: http://ebbasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0