Blogg;Torsdag


(Jag kommer inte ihåg om jag har lagt ut bilden förut men jag har bildbrist)

Idag vaknade av att pappa började såga med sin förbannade bladsåg.
Snaark...
Så jag tog fram boken och läste ut den.
Det jag inte förväntade mig var att bokserien inte slutade där!
Det var ju en bok till! Och jag som trodde att allt skulle lösa sig!
Aja nu har man ju en till bok att se fram emot. Det jobbiga är att jag inte vet om den kommit ut än, men det borde den eftersom den senaste kom ut 2008.

Efter att jag hade läst ut boken gick jag ner och åt frukost och duschade.
Asså nån som har något tips om hur man får ut schampoo ur håret när man inte skjöljde ordentligt? Jag råkade lämna kvar lite i fredags och nu vill det inte bort! Mitt hår ser fett ut...
Toppen dag eller hur?
Okej, nu har jag börjat på en nyinköpt bok och jag orkar inte läsa mer eftersom jag låg ute i soffan hela dagen igår och läste från ca 300 sidor till 700.
Blablabla!

Om ni vill ha ett grymt låttips så förslår jag:
Closer to the edge;30 Seconds To Mars

Som ni kanske inte visste har jag onormal musiksmak. Just nu lyssnar jag faktiskt på:
I Am Not A Robot;Marina And The Diamonds.

Den är faktiskt bra!
Jag har lite varierad musiksmak, men den är grym så ni vet
^¤^

♥Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: ebba

300-700 hunder sidor:O

fan vad lite, nej men hur orka du?:O

2010-07-29 @ 11:28:25
URL: http://ebbasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0