Blogg;Fredag

Som sagt så har jag bildbrist så det får inte bli någon bild idag ^~^

Okej dagen har varit sååå seg. Jag mår inte riktigt bra tror jag. Till och med mamsen sa att jag såg trött ut. Iallafall så är jag helt sliten fast jag inte har gjort något den senaste tiden. 
Fast igår så var jag med Emma och vi hade en liten ''fotografering''
Vi sminkade oss och satte på lösögonfransar och annat och sedan tog vi lite bilder. Okej ganska många bilder. 
Det var kul!
Sedan har jag väl inte gjort så mycket. Skrivit, läst och lyssnat på musik. Just nu lyssnar jag på nåra gamla låtar som jag lyssnade på för länge sedan. Kanske hittar något bra som jag vill börja lyssna på igen. 

Aja ^¤^

♥Puss&Kram♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0