Lördag



Igår var det skola. Den var lika seg som alltid. Efter skolan åkte jag och Kajsa upp på stan för att gå lite på mässan innan gitarren. På bussen träffade vi Philip och Jesse. Det va typ nån kille som frågade om Kajsa va Jesses tjej, haha deras miner var oslagbara!
På mässan köpte jag nouga, gott. Kajsa köpte en tröja till sin pappa i födelsedagspresent: Fortfarande snygg efter alla dessa år.
Mina tår höll på att frysa ihjäl så vi skyndade oss till gitarren. Vi spelade och sen när vi skulle åka hem ringde Kajsas föräldrar och sa att dom kunde skjutsa oss så då klev vi av bussen till kaoset. Sen såg vi Jesse och Philip komma springande och hoppa på bussen i sista sekund haha.
Vi åkte hem och jag slöade mest hela kvällen och mamma hade gjort semlor. Mm...

Idag vaknade jag vid halvtio. Skönt att sova. Zon-träningen var inställd pågrund av vädret. Lite kallt att träna i femton minus. Ganska glad över att vi slipper träna faktiskt.
Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, vi får se.
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: emelie

har du tagit bilden?:D

grymt fin!:D<33333333333333

2010-02-02 @ 21:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0