Kul dag!

Ursäkta för bilden men börjar på slut på fina



Idag har jag haft en rolig dag. I skolan höll jag, Kajsa, Gabbe och Oscar på att skratta ihjäl oss. Gabbe beskrev när jag blev full (Inte för att jag någonsin vart det). Aja skrattade så mycket att jag nästan kissa på mej.
Sen efter skolan åkte jag och eve till stan och började med att äta varsin macka på ett fik. Sen kollade vi lite på marknaden och efter det gick vi lite i affärer (i snöstorm). Kallt var det och sen gick vi på Donken och åt glass, lite konstigt kanske eftersom det är snö ute. Sen satte vi oss på bussen där mamma också satt. Tack för en skitkul dag!
Puss&Kram 

Kommentarer
Postat av: ebba

finnnnnnnnast!<333333

2010-01-29 @ 14:36:37
URL: http://ebbasamuelsson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0