Jobbig dag

Sommar, sommar, sommar! Jag vill ha sommar!



Idag har jag haft en riktigt jobbig dag. Skolan började med franska, så himla segt. Som vanligt tar läraren en timme på sej att läsa en mening. Efter franskan hade jag so, övade inför provet. Matte efter det, Började på ett nytt kapitel, procent. Lunch och sen So-prov, det gick inte så jättebra. Kommer antagligen få göra omprov. Efter So-provet var det elevensval, fotboll. Jag, Kajsa och Johanna cyklade dit, det var SKIT jobbigt. Sen hade vi fotboll i en och en halv timme. Efter fotbollen gick vi in i omklädningsrummet och då hade jag såklart fått vita fläckar på kinderna. Så snälla Johanna och Kajsa väntade med mej tills dom gick bort. Kajsa och jag sjunger i alla fall bäst kan man säga. Vi stod och sjöng jättehögt så det skulle inte förvåna mej om alla i hela örebro hörde. Stackars Johanna som får stå ut med oss. 
Efter ett tag åkte vi hela vägen hem på snöig väg och uppförsbacke. Det var riktigt jobbit och jag trodde att jag skulle dö. När jag kom hem somnade jag nästan i trappen med jackan på. Sen åt jag ett ton mackor och hoppade sen i ett 40 graders bad. Skönt!
Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0