Ingen tränng idag



Bilden har jag redigerat själv på picnik.

Ingen träning för mej idag. Hade lite ont i halsen och så är jag snorig. Har väl mest slöat resten av dagen. Tittade på Twilight för hundrade gången tror jag. I morgon är det skola igen, jobbigt. 

Har tråkigt så jag tänkte skriva lite om mej själv:
Jag gillar att spela fotboll och gitarr. Jag gillar också att spela teater men slutade för några år sen för att läraren och hela gruppen var smått dumma i huvudet. Jag har gått på gitarr i fyra år tror jag. Om jag inte fck spela gitarr skulle jag nog vilja spela piano. 
Min familj och mina kompisar är det viktigaste för mej. Dom betyder allt. Utan dom skulle jag inte klara mej.
Min stora dröm skulle vara att bli skådespelare. Men annars skulle jag nog vilja bli kirurg eller något i den stilen.  

Tack ni som läste
Puss&Kram   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0