Zonträning&DagPåMarieberg



Idag hade vi Zonträning. Det är uttagningar till distriktslaget ni som undrar.
Det va kul fast välldigt halt. Halkade omkring i en och en halv timme. Men det gick konstigt nog ganska bra. Tränaren var en smula galen men, men ska man vara med i leken får man leken tåla eller hur?
Efter tränigen åkte jag hem igen och duscha och åt. Sen åkte jag och mamma till marieberg för att köpa present till bror min som fyller på torsdag. Det blev en tröja/stickad kofta. 
Vi träffade några kompisar och pratade en stund och sen åkte vi hem och nu är jag trött.
Ikväll ska man titta på melodifestivalen och äta choklad.
Imorgon är det alla hjärtansdag. Vi får väl se om jag får nån puss. Jag får väll hoppas. 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0