Torsdag, bokrea,sveas



Dagen har jag tillbringat med mamma. Innan lunch åkte vi till stan och kollade in bokrean. Jag köpte två böcker, törs och sveket tror jag att den hette. Mycket vampyrer i alla fall. När vi shoppat lite böcker ¨kte vi hem och åt lunch och sen bar det av till kumla. Kollade in lite skor och sen gick vi in på sveas och fikade. Efter det var jag MÄTT.
Sen var mamma tvungen att gå in på lite inredningsaffärer. Efter att hon hade köpt något onödig burk så gick vi in på ica maxi och köpte lte frukost som vi ska ha på tåget imorgon för då bär det av till Stockholm!
Emma, Annelie, Mamma och Jag. 
Vi ska shoppa och sen på kvällen tittar vi på greas musikalen. På lördagen så ska vi shoppa lite mer och kanske gå på en utställning om mode. Inget som är bestämt men jag hoppas. 
Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0