Fredag och semla med mammsen...mm...



Idag var det skola. Arbetspass på morgonen, franska, matte.
Sen hade vi lunch och fotboll.
På vägen dit fick jag och johanna skjuts av hennes pappa och helt plötsligt säger johanna: oj, jag blöder visst näsblod!
Så vi fick svänga in till henne och hämta en hög med bomull och en handduk.
När vi kom fram blåste det jättemycket och var svinkallt så jag kunde typ inte röra mej för att jag frös så mycket. Efter fotbollen stressa vi iväg hem, äta och rusa till farfars bil och åka till gitarren. Spelade och sen gick jag ut till mamma som stod och väntade i bilen. Åkte hem till farmor och farfar och hämtade hunden och sen hem och äta potatisgratäng och skinka. Snart ska vi titta på let's dance och äta semla. 
Mm... Gott!
Puss&Kram på er alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0