Okej NU är det annandag jul HAHA!

Okej, jag ber om ursäkt. Ebba var snäll nog att påminna mig lite. Hehe. Igår så ar det Juldagen inte Annandagen som jag råkade skriva som rubik. Fölåt, jag blandar alltid ihop dom två. ^o^

Idag vaknade jag tjugo i tio av att mamma väckte mig och sa:
-Stan öppnar om tjugo minuter, om du nu vill följa med på mellandagsrean.
Så jag gick upp och vi åkte iväg vid halv elva. Duktigt av mig tycker jag. Innan vi åkte så drog Martin iväg till Sälen och jag och pappa kommer efter om några dagar troligtvis.
Jag köpte inget på rean men jag tror jag ska köpa några böcker och så ifrån CDON.com. Vi får se, jag är lite taggad på det iaf.
Vid lunch åkte kusinerna hem igen. Och sen dess har jag bara gråtit lite till Vampire Dairies. Asså jag och vampyrer!
Mohaha! 

Kommer lite små konstiga bilder som jag har tagit. Hade tråkit.

Puss&Kram 






Kommentarer
Postat av: ebba

haha bra att du fixade det!

försensten så saknar jag dig!

vi måste ses, fast efter att du har varit i sälen så åker jag till dire åhhh!

2010-12-26 @ 21:58:23
URL: http://ebbasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0