Lördag


(Lite konstig bild, men orkar inte leta reda på nån finare haha)

Igår var det uppspelning med gitarren.
Kajsa och Linn spelade sjöng och Ebba spelade Stilla Natt, dom var så duktiga att jag nästan började gråta, överkänslig som man är.
Sjäv spelade jag en vanlig låt, typ spansk tror jag.

Idag så har jag inte gjort så mycet, skönt att kunna sova och ta det lugnt. Men vi får se vad jag hittar på i eftermiddag. Kanske baka lite pepparkakor eller lussekatter? fast jag behöver köpa kläder till julafton. Paniiiik!
Vad ska jag ha på mig?

Puss&Kram 

Kommentarer
Postat av: Linda

Det spelar ingen roll varu har på dig, du är fin i allt ;)<3

2010-12-18 @ 13:46:23
URL: http://www.lindablue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0