Låg uppdatering


(Bilden från USA, jag stilar framför kameran, hihi)

Förlåt för det dåliga uppdateringen. Har vart sjuk från i måndag till torsdag, och sen har jag inte orkat gå in på datorn alls.
Igår hade Guitar Angels konsert i Nicolaikyrkan. Vi ägde ut hela stället.
Haha, nejnej jag har inte självförtroende.
Okej, iaf, det var kul fast bussen som jag och kajsa skulle ta kom inte, så vi fick ta den senare som kom tio i, då vi skulle vara på plats i kyrkan. Ska skapa en grupp på facebook som heter: Alla vi som hatar länstrafiken och tycker att det bara kan dra åt...
Ah, ni förstår.
Idag ska jag nog inte göra något speciellt. Antagligen så blir det massor av läxor.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0