Jullov äntligen!


(Sötaste, bästa människan på jorden)

Äntligen är det jullov! Gud va skönt att få ta det lungt, sova och dra ner IQ'et till 0,00.
Idag har jag inte gjort något typ. Duschat och städat lite. Någon gång på eftermiddagen kommer kusinerna hit.

Igår skulle vi dela ut pepparkakor och hjälpa till lite på parkhallen. Jag gick ut i god tid till busshållplatsen. Jag hade underställ, halsduk och luva så jag inte skulle frysa.
Förtsa bussen kommer inte.
Fan tänker jag, jag har inga pengar på mobilen så jag kan inte ringa och säga att jag kommer sent.
Andra bussen kommer inte heller.
Mina tår är isklumpar, jag hackar tänder.
Tredje bussen kommer inte heller.
Jag får nog och springer hem. Asså har nog aldrig frysit så mycket i hela mitt liv. Stod ute i en timma i -20. Jag fick panik och kunde typ inte andas för att jag frös så mycket. Så när jag kom hem så grät jag. Det gjorde ont!
Men pappa skjutsade mig när han kom hem och tillslut gick det bra. 
Men jag svär över Länstrafiken och säger bara:
Hur svårt kan det vara? Tre bussar? Allvarligt, ta och dra någonstans där människor vill komma sent och stå ute och frysa så att de gråter!
Aprumpa!

Puss&Kram 

Kommentarer
Postat av: ebba

men stakcare fidis!

du länstrafiken kan ta sig i röven!

om du fortfarande fryser så kan du komma till mig, för jag är riktigt het!

men fridi ha en otroligt bra jul nu, så ses vi under jullovet!<3

2010-12-23 @ 22:13:59
URL: http://ebbasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0