Annandag Jul


(Asså förlåt, men jag orkar allvarligt inte bry mig om bilderna nu, har ändå inga och kameran suger ändå, så, förlåt, kanske tar några på nyår eller så, men ni får nöja er med en bild som är tagen från Google)

Nu är det annandag jul. Igår var det ju Julafton. Fick bl.a en Keyboard, inte så mycket annat, lite grejor från bodyshop och pengar och så.
Känner att jag måste köpa lite böcker också. Dessutom är jag sjukt avundsjuk på Johanna som fick Vampire Daries säsong 1 på box. Jag vill också ha, ska fråga hur hennes föräldrar fick tag på den för jag SKA köpa den!
Idag har jag varit och ätit hos mormor och morfar, som det är tradition på. Nu så sitter jag bara och glor framför datorn medan de andra sitter och tittar på någon film som jag inte orkar se på.
Suck...har ganska boring faktiskt.
Lyssna på: Welcome home, Son-Radical Face. Om ni har lust. För det låter härligt.
Funderar på om jag ska köpa hörlurar på mellandagsrean. Kanske det. 

Puss&Kram 

P.S. By The Way, Ferdinand är bäst på Kalle Anka, inget annat. Sådeså.

Kommentarer
Postat av: ebba

frida igår var det väll ändå juldagen?:o

2010-12-26 @ 16:24:44
URL: http://ebbasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0