Vissa är bara så otroligt korkade!! (Jag är antagligen en av dom)

Asså rubriken säger allt!
Det finns olika sorter av ''de korkade''

1.
Sånna som jag som bara är lite almänt bakom flötet.

2. Sånna som tror att dom är så himla bra, och tror att dom kan titta ner på en, så att man känner sej som en fluglort, men som egentilgen är sämre än en själv. 

3. Och så finns det såklart dom som bara förstör för sej själv, och samtidigt förstör för andra, och då menar jag inte sånna som Hitler (även om han också var korkad)!
Då menar jag sånna som förstör sina liv medvetet. En del är det såklart synd om, och dom kanske mår riktigt dåligt, men ändå?
Att förstöra för andra samtidigt för att dom inte har vett nog att skärpa sej? Inte okej!
Dom behöver ju inte förstöra för dom som kanske vill något med livet.

Så, nu har ni min mening. Det finns korkade och korkade personer helt enkelt. Vissa kommer jag att stöta på, andra hoppas jag att jag aldrig behöver träffa igen. Men så är livet!
Jag hade bara lust att skriva det för jag behövde få det sagt! En del saker låter töntigt när man säger det, så då skriver jag ner det istället, ni får tycka att det är hur töntigt som helst. Men jag var tvungen, och det känns jäkla bra efteråt ska jag säga! Så käfta inte emot! ^~^
PussPåEr som hade tillräckligt lite för er att läsa det! HIHI!

♥Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: ebba

jag är också almänt korkade:P

2010-08-26 @ 16:31:47
URL: http://ebbasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0