Träff med girlsen!


(Jag just nu, helt osminkad, mysbyxor och träningsbyxor, gulligt haha) 

Idag vid lunch ska jag träffa tjejerna från mellanstadiet!
Har saknat alla så sjukt mycket!
kanske tar man lite kort som kommer sen. Vi får se! ^o^
Kul kommer det att bli iallafall. 

Igår tog vi skolfoto. Jag måste erkänna att jag blev helt okej på enskilda fotot, men på klass fotot (som hela skolan ser i skolkatalogen) ser jag ut som om jag är inklämd och vettskrämd!
Inte nöjd!
Men sen tog vi kompisfoton, först ett med bara Kajsa och sen med Kajsa och Eve L! Det blev asbra! Längtar tills vi får dom! Älskade vänner!

♥Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: evelinaaaaa

ska du säga finaste frida?!:o<3<3

2010-08-28 @ 13:06:55
URL: http://evelinupuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0