Hoppsan! Fel av mej!

Ojsan! Jag skrev lite fel igår på rubriken!
Det va ju tisdag! Inte måndag! Hehe ^¸^
Vad gjorde jag i måndags som var så tråkit egentligen?

Aja nu skriver jag om ONSDAGEN istället. Och nu är det faktiskt onsdag.

Onsdag:
Det började med att jag blev väckt av pappa klockan 8 och han sa att jag skulle stiga upp.
En timme efter det vaknade jag och tänkte.
OJ FAN!
Klockan 10 skulle jag till sjukgymnasten och jag hade inte ens ätit frukost än.
Aja jag hann iallafall.
Pappa hade tänkt sej att vi skulle cykla men jag blev lite ''sen'' så vi fick åka bil istället.
Hehe...
Hos sjukgymnasten fick jag några övnigar och hon sa att jag skulle vila 5-6 veckor! Men jag har redan vilat 1&½ vecka redan så det är bara 4 veckor kvar!
Yippi!
Etfer det åkte vi ner till stan och köpte en gitarrhållare till min stålsträngade, sen tog jag med pappa till bokaffären och där köpte jag Stolthet&Fördom. Wiiie! Nu ska jag bara läsa klart min bok så kan jag läsa den istället.
Pappa köpte 3 böcker (det var rea).
Sen åkte vi till Farmor och Farfar och tog en macka och gav Farmor lite sällskap. Det kan hon behöva.
Sen åkte vi hem och åt, gick ut med Kasper och gjorde övningar. Inte så farligt faktiskt, fast det känns lite i ljumsken nu efteråt.
Jag har precis duschat och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0