Blogg:Torsdag



Idag är det mammas och pappas bröllopsdag så vi ska ut och äta nu på kvällen. ^o^
Grattis!

Idag var det skola igen. Det har bara gått två dagar och jag längtar redan till lov!
Det kan aldrig vara bra.
Iallafall så hade vi svenska,engelska,hemkunskap,ma,no.
På hemkunskapen såg vi på en dokumentär om Paolo Roberto när han åt bara skräpmat i tre veckor.
Fy va äckligt det va att se! Hans midja växte 10 cm tror jag och han gick upp ca 12 kg eller nått liknande!
Jag vill aldrig äta skäpmat igen! Usch!
Imorgon börjar vi 10.35 för fotbollen har inte börjat än. ^~^
Wiie! Sovmorgon! Och sen är det äntligen helg!
Mej gilla!

Ajuste! Krya på dej Ebba! Jag känner mej lite ensam vid bänken!

♥Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: ebba

åhh, känner du dig ensam efter en dag med en människa som peter.

jag kommer imorgon och jag lovar du inte kommer att bli ensam;)

2010-08-19 @ 18:30:23
URL: http://ebbasamuelsson.devote.se
Postat av: ebba

åhh, känner du dig ensam efter en dag med en människa som peter.

jag kommer imorgon och jag lovar du inte kommer att bli ensam;)

2010-08-19 @ 18:31:34
URL: http://ebbasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0