Blogg:Tisdag; Ni är alldeles för underbara!


(Bilden säger allt om hur underbart starkt vårt lag är)

Ni är inte som bäst när ni har roligt!
Ni är inte som bäst när ni spelar proffsigt!
Ni är som bäst utanför planen när ni hjälper hela laget att hålla ihop!
Gud, jag trodde aldrig att jag skulle älska en så stor grupp så mycket som jag gör!
Vi är det bästa laget för att vi är så starka! Vi håller ihop, i vått (suncup) och torrt (spikcupen).
Jag kommer alltid minnas det ni gjorde nu, ni uppmuntrade mej med snälla ord och handlingar. Ni fick mej att sluta tveka och följa med er trots att jag inte kan spela!
Det värmer mer än solen!
Jag älskar er föralltid mina tjejer!
♥ 

Kommentarer
Postat av: ebba

seriöst så sitter jag här och gråter.

med dom orden fattar jag vad jag lever för.

jag fattar att jag har ett helt lag med mina vänner!

utan dom skulle er skulle jag inte orka!

vi är dom starkaste i hela värden tsm!

2010-08-03 @ 15:54:47
URL: http://ebbasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0