Blogg:Måndag; Hemma från cupen, målar naglarna

Nu är man hemma från cupen. Alla tjejerna var jätteduktiga.
Förstadagen: träningsmatch på kvällen och sen bad, härligt!
Alla dagar var riktigt bra, förutom den då jag fick så ont i magen att jag inte kunde stå upp. Och några killar var inne på rummet, och jag hade en gråtattack och Peter fick säga åt dom och gå ut för att jag inte mådde bra. Asså jag skämdes rejält, men kunde knappt tänka för att det gjorde så ont.
Och dom bodde ju såklart i samma korridor så man sågs ju ibland, och dom kollade på mej som om jag var världen konstigaste människa och hur känslig som helst. 
Pinsamt!!

Aja nu sitter jag och målar naglarna och lyssnar på musik, det blir en turkos färg. Imorgon åker jag till sjukgymnasten kl.10.00 för att få några övningar så att ljumsken läker fortare. 

P.S
Jag funderar på att köpa några böcker från internet, svart ängel,bree tanners andra liv, stolthet & fördom, förnuft & känsla, svindlande höjder. 
Har bestämt mej för att när jag är klar med mina vampyrer ska jag läsa några klassiker/kostym böcker.

^~^
♥Puss&Kram♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0