Blogg;Måndag. Hatar hela världen just nu, så ni vet. Behöver inte läsas om ni inte vill



Beslutet är fattat. Fuck! Jag kan inte vara med på Eskilscupen för min skada.
Eskilscupen=årets ''se fram emot''
Asså jag är ganska så deppig just nu. Jag behöver en stor balja chokladglass för att bli glad igen. Men jag är inte ens sugen på det, då förstår ni hur illa det är eller hur?
Igår på träningen fick jag ont och kunde inte göra mitt bästa. Det gick skit helt enkelt.
När jag kom hem satte jag mig på trappan och bröt ihop. Visste redan då att det inte skulle gå, kände det på mig.
Jag vill bara att det ska gå över så att man kan komma igång igen. Nu måste jag bara tala om för tränaren att jag inte kan vara med.
Suck!
~_~

♥Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: ebba

men du följer väll med:O

stackare fan du är ju så jävla bra!:(((((((((((

2010-08-02 @ 19:22:25
URL: http://ebbasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0