Blogg:Fredag


(Lite överredigerad bild hehe, jag vet att jag är ego, lägger bara ut på mej själv typ ^~^)

Igår gick vi ut och åt på en italiensk restaurang. Det var jättegott!
Förätten var ett fat med lite korv och ost och vitlöksbröd.
Till varmrätt åt jag Lammfilé med potatisgratäng och grönsaker.
Till efterrätt åt jag Vit chokladpannacotta.
Efter det var jag så mätt att jag knappt orkade röra på mej!

Idag så hade vi sovmorgon till 10.35.
Dagen började med matte och sen franska. Efter det lunch och sen idrott, eftersom vi hade no igår istället, för att det regnade.
Nu är det äntligen helg!

Men nu kommer en liten text om Stolthet&Fördom som jag läste ut imorse!

Jane Austen;Stolthet&Fördom:
Riktigt bra! Jag är glad att jag läste den! 
Boken handlar om Elisabet Bennet och mr Darcy. Romantisk för er som vill läsa romantiska böcker!
Absolut värd att läsa!
5av5 

♥Puss&Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0