Vår i luften



Idag är det vår i luften så jag tänkte ladda upp en mysig vårbild. Men men... Kameran har laddat ur så det får bli en ganska gammal bild.
 Nu sitter man i alla fall i mysstolen och funderar på det ena och det andra. Om man ska berätta lite om dagen så kan man börja med att jag hade kondition- och styrke träning på fotbollen. Jobbigt, men det ska det ju vara. Sen efter träningen så var de föräldramöte där dom skulle berätta lite om vad som händer i sommar. Laget ska bl.a på Eskilscupen. Det ska bli riktigt kul! Fast det blir en lång väg ner till Skåne. Efter att ha duschat (överdrivet noga) så åt man kassler och ris med sweetchilisås. Wow vad intressant! Resten av dagen har man mest slöat och lite så. Satt ett tag ute och försökte få lite färg medan mammsen klippte en mycket envis hund (som dessutom är kittlig under tassarna). Nu sitter man och lyssnar på Adam Lambert. Superbra! Han är verkligen grym! I Love Him! Nu vidare till vädret...
Vem längtar inte efter sol och bad i sommar? Jag har själv varit mycket duktig och räknat ut att det är ca. 53 dagar kvar till sommarlovet. Sol, sol, sol! Jag längtar. Jag och mamma kollade igenom Ellos-katalogen. Ska nog köpa en bikini och ett par shorts. Ska bli skönt att ha något nytt på stranden. Min gamla är ärligt talat väldigt barnslig. Ojojoj nu har man skrivit mycket. Hoppas bara att det var någon som orkade läsa mina små funderingar. (Antagligen inte)
Puss&MångaMiljonerKramar   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0