Torsdag

Idag har man inte gjort så mycket faktiskt. Idrott på morgonen, no (eller läraren ändrade till matte), sv, lunch och sen franska. Helt normal dag.
Igår kom jag iaf hem från skolan och hade sjukt ont i huvudet och dessutom hade halsen gjort ont hela dagen. Mådde skit. Somnade en stund sen gick jag och tog en huvudvärkstablett. Plötsligt mår man jätteilla och rusar till toaletten, men som tur var hände inget. Blä!
Idag har jag fortfarande ont i halsen. I ena halsmandeln, så imorrn ska jag till vårdcentralen och kolla om det är nått. Sen till Tekniskaförvaltningen, Planering. Sen ska man vara där hela dagen och sen hem igen. Gitarr, Ensemble, fotbollsmatch mot Rävåsen. hoppas jag kan vara med iaf. 
Puss&Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0