Slutet på veckan, början på en ny!

Idag har jag inte gjort så mycket. Vakna och åt frukost. Sen gick jag ut och gick runt kvarteret för att se om jag skulle kunna vara med på träningen, kom halv vägs. Har sträckt ryggen så det gick ju inte. Igår hade man hela ryggen full av tigerbalsam så det luktade jenkatuggummi i hela huset. Tittade på El Clasico igår kväll iaf! Go Barca! Lionel Messi=Gud!
Så himla Bra! 
Back to track:
Idag har jag inte gjort så mycket. Mest pinat mej igenom dagen. Mest suttit och försökt att inte ha ont i ryggen. Men Farmor kom en stund på eftermiddagen vilket va bra. Men hon orkade inte så länge och gick och sov en stund på soffan. Sen åkte hon, mamma och pappa och tittade på svanar. Så jag gic igenom lite gamla grejer jag skrivit. 
Nu ska jag fortsätta att ha tråkit.
Puss&Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0