Skolan börjar igen



Nu börjar skolan igen efter lovet. Igår längtade jag redan efter sommarlovet haha!
Men det är väl kul att träffa alla kompisar igen. Vi började dagen med franska, jag vet inte riktigt vad man ska säga, våran vikarie (har en ny) var typ hög eller nått. Han var Jätte Konstig!
Sen hade vi bild och sen so där vi började titta på någon helt otroligt weird film. Sen fortsatte dagen med matte och lunch. So igen, samma film såklart. Sen åkte jag iväg till fotbollen. Det var kul att träna igen. Hade ganska bra träff på bollen idag. Konditionen är väl sådär efter påsk, men det gick hyfsat. Sen åkte man hem igen och senare blir det träning på trängens IP grusplanen, kl.19.30-20.45. 
Jag kan lova att jag kommer att ara helt slut, man är ju inte riktigt frisk än, men jag får göra mitt bästa helt enkelt. 
Puss&KramPåEr   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0