Igår var det match mot Sturehov

Igår hade vi match mot sturehov. Det kändes bra men nu när jag tänker tillbaka känner jag mej bara illamående. Asså länge har man funderat på att ta paus från matcher och försöka att bara bli... BRA! Fan va jag är trött på att jag suger så jävla hårt! Så fort man får bollen gör man bort sej totalt. Det är bara träningen i skolan som går bra! Asså känslan i magen är inte rolig att känna varenda gång man har spelat match. Jag är inte nöjd med mej själv. 
Det kanske beror på det andra också... faktiskt så får det mej att ofta bli okoncentrerad. Vill bara att allt ska bli bra. Vad har man gjort egentligen? Om det finns en gud där uppe så frågar jag nu: Har jag gjort nått fel? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0